Szkolenie dla zespołu Body Evolution

 

Body Evolution to miejsce, gdzie wszystkie kobiety mogą poczuć się piękne i zadbać o swoje ciało. Wszystkie zabiegi muszą odbywać się w miłej, przytulnej atmosferze, która pozwala przybywającym na odstresowanie się i zdecydowanie ułatwia każdą terapię. Zawsze sporo zależy od nastawienia, woli klientki i wiary w personel, który ją obsługuje. Ponieważ jednak w trakcie pracy można zetknąć się z różnymi sytuacjami, warto zadbać o rozwój umiejętności pracownika – tak, by mógł sobie poradzić w każdych warunkach. Szkolenie pod hasłem „Beauty Ekspert” odbyło się właśnie po to, by cały zespół Body Evolution mógł jeszcze lepiej współpracować z klientami. Działo się!

Szkolenie dla biznesu Beauty

Branża związana z dbaniem o urodę stale się rozwija. Na zabiegi przychodzą już nie tylko kobiety, ale i mężczyźni, choć panie nadal dominują. Istotne jest, by pracownicy rozwijali się razem z nią – i w ten sposób umożliwili rozwój całej firmie. Jest to korzystne dla każdej klientki, która dzięki temu zostanie lepiej poinformowana o ofercie, a konkretne zabiegi zostaną lepiej dopasowane do jej potrzeb. Oddając się w ręce profesjonalistów z Body Evolution, klienci muszą mieć pewność, że podjęli dobrą decyzję. Szkolenie dla biznesu Beauty miało za zadanie podnieść kwalifikacje pracowników firmy w tym względzie. Wziął w nich udział cały zespół Body Evolution – tak właściciele marki, jak i współpracownicy.

Czego dotyczyło szkolenie?

Szkolenie dla całego zespołu zgromadziło mnóstwo osób. Uczestnicy zjechali się z całej Polski, by wziąć udział w zajęciach prowadzonych przez Martę Fiłoń – trenera i szkoleniowca dla biznesu beauty. Jej doświadczenie i wiedza, którymi dzieliła się z uczestnikami, pozwoliły rozwinąć ich umiejętności, by jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby współczesnych klientów. Szkolenie dotyczyło znajomości oferty, jej odpowiedniej prezentacji, pokonywania obiekcji oraz planowania terapii w 3 krokach. Wszystko po to, by móc jeszcze sprawniej rozmawiać z potencjalnymi gośćmi salonu. Zapobieganie i reagowanie na wymówki klientów również jest bardzo istotne – także i taką umiejętność posiadło grono uczestniczące w szkoleniu. Ważne, by pracownicy byli spokojni, opanowani, fachowi – by dobrze znali ofertę i umiejętnie dobierali jej elementy do potrzeb i wymagań konkretnej osoby. Wszystko po to, by jeszcze lepiej pomagać! Stawiając na rozwój, stawia się na przyszłość. Chcemy podnosić jakość naszych usług, by nasi klienci do nas wracali i byli zadowoleni z wykonywanych przez nas zabiegów. Właśnie po to stale się rozwijamy – dla Was!